pozycjonowanie-stron (1)

Wyszukiwarka Google – pozycja w rankingu

W sieci krąży nawet żart: “Gdzie najłatwiej ukryć trupa? Na drugiej stronie wyszukiwania Google”. Z jednej strony jest on rzeczywiście zabawny – zazwyczaj większość ludzi w pośpiechu poszukując informacji kończy przeglądanie wyników na pierwszej stronie, więc na drugiej stronie można umieścić praktycznie wszystko i pozostanie to niezauważone. Jednak z punktu widzenia właścicieli witryn, patrząc bardziej realistycznie, to dość przygnębiające stwierdzenie i niezwykłe wyzwanie. Nie każdy może przecież być najlepszy, istnieje ograniczona pula miejsc na pierwszej stronie wyników wyszukiwani w Google i tylko wybrani będą mogli być zauważeni. Zostanie owym „wybranym” nie jest bynajmniej łutem szczęścia, lecz ciężką i systematyczną pracą – którą nazywamy pozycjonowaniem stron internetowych.

Pozycjonowanie stron internetowych – co otrzymamy w tej usłudze?

Pozycjonowanie stron w Google obejmuje szereg działań on page i pff page, które mają na celu udoskonalenie stronę pod każdym aspektem do tego stopnia, aby Google uznało ją za najbardziej przydatną i najlepiej odpowiadającą użytkownikom. Taka klasyfikacja pozwala na uzyskanie najwyższych pozycji w TOP10 wyszukiwań w Google. Pozycja w rankingu przekłada się na wzrost liczby użytkowników odwiedzających naszą stronę, co jednocześnie oznacza większe zainteresowanie ofertą i wzrost zysków.

Pozycjonowanie jest jednym z wielu narzędzi marketingu internetowego, m.in. reklam AdWords w Warszawie, jednak wyróżnia się pośród nich kilkoma unikalnymi zaletami. Jest to np.

  • Skuteczna forma promocji marki – z wyszukiwarki Google każdego dnia korzysta ok. 97% użytkowników. Wysoka pozycja w Google to więc najskuteczniejsza forma reklamy i zyskania nowych klientów. Co więcej, cennik pozycjonowania stron oferuje wyjątkowo niskie koszty w porównaniu do reklamy AdWords w Warszawie, która również jest skuteczna, jednak wymaga większego budżetu. Pozycjonowanie stron to długofalowe działania wymagające cierpliwości, ale bez wątpienia skuteczne.
  • Inwestycja na lata – specyfiką pozycjonowania stron jest złożoność i czas trwania całego procesu. Nie możemy tu oczekiwać natychmiastowych efektów, co może mieć miejsce np. w reklamach AdWords w Warszawie. Pozycjonowanie obejmuje proces wdrażania działań optymalizacyjnych regularnie i systematycznie, które dadzą stopniowe efekty w najbliższej przyszłości. Dzięki temu strona będzie sukcesywnie zdobywać popularność i zaufanie odbiorców, pnąc się po szczeblach rankingu stopniowo, z udokumentowanym postępem. Rezultaty dobrze wykonanego pozycjonowania strony będą utrzymywać się przez długi czas nawet po zakończeniu usługi, jednak lepiej jest utrzymywać pozycje niż później ponownie walczyć o powrót na szczyt.
  • Skalowalność – dzięki pozycjonowaniu na określone frazy kluczowe i możliwość śledzenia pozycji w Google mamy „czarno na białym”, czy nasze działania są skuteczne. Ilość zmian, usprawnień i optymalizacji na stronie jest zazwyczaj wprost proporcjonalna do wzrostu liczby nowych osób zainteresowanych ofertą.
  • Stosunek jakości do ceny – zarówno pozycjonowanie stron cennik, jak i reklama AdWords w Warszawie, zapewniają dobry stosunek jakości do ceny. Dzięki tym metodom docieramy do klientów zaineresowanych naszymi usługami czy produktami, więc maksymalnie zwiększamy szanse do dokonania przez nich konwersji. Cennik pozycjonowania stron oraz ceny kampanii PPC są tym samym korzystne pod względem zwrotu z inwestycji (ROI). 

Pozycjonowanie stron WordPress – co to jest WordPress?

Pozycjonowanie WordPress dotyczy najbardziej popularnego i bezpłatnego sytemu zarządzania treścią (CMS – Content Management System) WordPress, który pozwala na stworzenie i prowadzenie własnej witryny bez specjalistycznej wiedzy. System oferuje bazę motywów oraz wtyczek, które pozwalają na dodawanie treści, grafiki i różnorodnych funkcjonalności. Strona stworzona w ten sposób również potrzebuje wielu optymalizacji i aktualizacji, dlatego wyodrębnia się usługę pozycjonowania WordPress. Obejmuje ona takie działania, jak:

  • szybkość ładowania strony – nikt nie lubi czekać, kiedy strona ładuje się w nieskończoność. W ten sposób możemy stracić potencjalnego klienta. Niezbędne jest zatem zadbanie o prędkość ładowania się strony m.in. poprzez odpowiednią wielkość obrazków czy ograniczoną liczbę najpotrzebniejszych wtyczek – zbyt duża ich ilość może spowalniać stronę,
  • rozbudowa treści – na stronie liczą się oczywiście wartościowe treści, więc trzeba zadbać w nich o odpowiednie nasycenie słowami kluczowymi, o właściwą strukturę tekstów (spis treści, nagłówki i akapity) oraz ciekawą i zrozumiałą treść,
  • linkbuilding i linkowanie wewnętrzne – zdobywanie bazy odnośników zewnętrznych oraz właściwa struktura wewnętrzna strony są niezbędne dla wysokich pozycji w Google.

 

Jeśli zależy Ci na zdobyciu wysokiej pozycji w rankingu Google i szukasz zaufanej agencji SEO, wybierz Blumo. Znajdziesz tam cennik pozycjonowania stron na każdą kieszeń oraz ofertę dla reklamy AdWords w Warszawie – wszystko ofertowane przez doświadczonych specjalistów w swojej branży.

 

 

Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij