Przydatne aplikacje na tablet i telefon

Przydatne aplikacje na tablet i telefon

Wysilamy si─Ö w sporcie, jak i pod wzgl─Ödem codziennej aktywno┼Ťci fizycznej, poniewa┼╝ to wp┼éywa na nasze ┼╝ycie o 180 stopni. Mo┼╝na si─Ö o tym przekona─ç szczeg├│lnie wtedy, gdy ma┼éo po┼Ťwi─Öcali┼Ťmy si─Ö ─çwiczeniom dawniej. Widzimy, jak nasze ┼╝ycie nabiera kolor├│w, a my mo┼╝emy wyznacza─ç sobie kolejne cele, do kt├│rych zmierzamy. Pewne z nich dotycz─ů masy, inne mi─Ö┼Ťni b─ůd┼║ konkretnych efekt├│w, kt├│re chcieliby┼Ťmy uzyska─ç. Co warto jest jeszcze wykorzysta─ç, aby nasze wyniki by┼éy najlepsze? Poznajmy cenne aplikacje na telefon i tablet, kt├│re stanowi─ů dla nas dobry pomys┼é. Oto kilka z nich.

Do biegania, pływania i każdego innego sportu

Przydatne aplikacje na tablet i telefon - do biegania, pływania i każdej dziedziny sportu

Nie ma znaczenia, jaki sport uprawiamy. Liczy si─Ö bardziej to, jak wysilamy si─Ö przez ca┼éy czas. Mo┼╝emy przecie┼╝ pobra─ç aplikacj─Ö Endomondo czy ─ćwiczenia w domu i p├│┼║niej na bie┼╝─ůco z niej korzysta─ç. Zosta┼éy one stworzone w bardzo przyjemny spos├│b, dzi─Öki czemu korzystanie z nich okazuje si─Ö bardzo proste.

Z aplikacji Endomondo musimy jednak korzysta─ç rozs─ůdnie. Przecie┼╝ nasi wszyscy znajomi dok┼éadnie znajd─ů tras─Ö naszych bieg├│w b─ůd┼║ jazdy rowerem. Je┼Ťli mamy w┼é─ůczon─ů lokalizacj─Ö i zaczynamy treningi, to dok┼éadnie znaj─ů nasze po┼éo┼╝enie. Takie co┼Ť nie okazuje si─Ö w pe┼éni bezpieczne, gdy w┼Ťr├│d znajomych znajduj─ů si─Ö osoby, kt├│re mog┼éyby nam zaszkodzi─ç. Warto o tym pami─Öta─ç i zaprasza─ç do znajomych tylko najbli┼╝szych.

Aplikacja ÔÇ×─ćwiczenia w domuÔÇŁ

Przydatne aplikacje na tablet i telefon - ─çwiczenia w domu

Przydaje si─Ö szczeg├│lnie dla os├│b pocz─ůtkuj─ůcych w treningach, jak i tych, kt├│rzy zamierzaj─ů uzyska─ç konkretne wyniki. Je┼Ťli nie do ko┼äca wiemy, jak powinni┼Ťmy trenowa─ç, jakie ─çwiczenia wykonywa─ç po kolei. W tym programie to wszystko zosta┼éo ju┼╝ dok┼éadnie opracowane. P├│┼║niej mo┼╝emy by─ç naprawd─Ö zadowoleni z kolejnych mo┼╝liwo┼Ťci, kt├│re si─Ö tutaj pojawiaj─ů.

Do wyboru mamy trening na co dzień. Wyznacza on nam każdego dnia inne partie ćwiczeń, które musimy wykonywać krok po kroku. Odmierza się nam czas, a zarazem widzimy w postaci graficznej, jak takie ćwiczenia mamy wykonać. Na pewno przez to jest nam o wiele łatwiej. Mamy również odliczany czas, więc dodatkowo motywujemy się, aby udało się nam wykonać wszystko.

Pijmy du┼╝o wody

Brakuje nam wielu elektrolit├│w i przez to nasz narz─ůdy wewn─Ötrzne, mi─Ö┼Ťnie, nie pracuj─ů tak, jak nale┼╝y. Tracimy szybko si┼éy i nie jeste┼Ťmy w stanie si─Ö dobrze zregenerowa─ç. Je┼Ťli ju┼╝ odczuwamy pragnienie, to dla nas znak, ┼╝e nasz organizm potrzebuje wiele wody. My powinni┼Ťmy pi─ç wod─Ö nawet wtedy, gdy nie czujemy, ┼╝e chce si─Ö nam pi─ç. Wtedy przez ca┼éy czas uzupe┼éniamy swoje cia┼éo o kolejne elektrolity.

Pomocna jest aplikacja Remind me Water, kt├│ra przypomina nam przez ca┼éy dzie┼ä o tym, aby┼Ťmy wypili kolejn─ů szklank─Ö czy szklanki wody. Zaczyna si─Ö to od samego rana do wieczora. Otrzymujemy na telefon powiadomienia z tym zwi─ůzane, wi─Öc tak naprawd─Ö nigdy nie zapomnimy. Nawet przedsi─Öbiorcy wykorzystuj─ů jej dzia┼éanie. Przecie┼╝ oni pracuj─ůc w biurze b─ůd┼║ cz─Östo poza nim, mog─ů zapomnie─ç o wypiciu odpowiedniej ilo┼Ťci wody. Automatycznie spada wtedy ich efektywno┼Ť─ç i zwi─Öksza si─Ö podatno┼Ť─ç na choroby. Dzi─Öki aplikacji dok┼éadnie wiedz─ů, ┼╝e musz─ů ponownie si─Ö napi─ç wody. Je┼Ťli wi─Öc i my mamy z tym problem, to dobrze by┼éoby wykorzysta─ç technologi─Ö w taki praktyczny i zdrowy spos├│b.

20 minut dziennie

20 minut ćwiczeń dziennie - trening czyni mistrza

Czy wyobra┼╝amy sobie wstawa─ç o 6 rano b─ůd┼║ wcze┼Ťniej i wyj┼Ť─ç pobiega─ç na ┼Ťwie┼╝ym powietrzu. Mogliby┼Ťmy tak czyni─ç ka┼╝dego dnia, aby obudzi─ç sw├│j organizm i poprzez taki wysi┼éek fizyczny by─ç lepiej przygotowanym na ca┼éy dzie┼ä. Nasze cia┼éo jest odpowiednio pobudzone, wi─Öc mamy si┼éy do my┼Ťlenia i dalszego wysilania si─Ö pod wzgl─Ödem fizycznym.

─ćwiczenia takie mog─ů r├│wnie┼╝ zmotywowa─ç nas do lepszego dbania o swoje cia┼éo. Nabieramy przecie┼╝ ju┼╝ zwyczaju w dalszym trenowaniu. Przekonujemy si─Ö o tym, ┼╝e przynosi nam to konkretne rezultaty. Nasze cia┼éo zaczyna si─Ö zmienia─ç na lepsze. Zyskujemy sylwetk─Ö, o kt├│rej dawniej marzyli┼Ťmy. Widzimy, ┼╝e tak naprawd─Ö te wszystkie rezultaty s─ů zale┼╝ne od nas. Postanawiamy wi─Öc ÔÇ×wybra─ç siebieÔÇŁ i ju┼╝ ─çwiczy─ç regularnie. 20 minut dziennie to rytua┼é polecany przez prawdziwych sportowc├│w, ludzi sukcesu i innych gwiazd, na kt├│rych warto si─Ö wzorowa─ç.

Leave a reply

Kontynuuj─ůc przegl─ůdanie strony, wyra┼╝asz zgod─Ö na u┼╝ywanie przez nas plik├│w cookies. wi─Öcej informacji

Aby zapewni─ç Tobie najwy┼╝szy poziom realizacji us┼éugi, opcje ciasteczek na tej stronie s─ů ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuuj─ůc przegl─ůdanie strony bez zmiany ustawie┼ä lub klikaj─ůc przycisk "Akceptuj─Ö" zgadzasz si─Ö na ich wykorzystanie.

Zamknij